High-ticket dropshipping is op dit moment een van de populairste en snelst opkomende online businessmodellen van heel Nederland en België. Uiteraard is dit niet zonder reden, want het businessmodel is nog vrij onbekend en onontdekt.
Dit betekent dat er nog weinig ondernemers mee aan de slag zijn gegaan, dat er dus nog weinig concurrentie is en dat je hier bakken met geld mee kan gaan verdienen mits je dit op de goede manier aanpakt.
Feit is dat als je eenmaal een van de eerste bent die met een nieuw businessmodel begint, je hier ook behoorlijk snel goed geld mee kan gaan verdienen. Daarom schrijf ik ook dit artikel over hoe je met high-ticket dropshipping kan beginnen.
Met high-ticket dropshipping beginnen is niet heel anders dan met normaal dropshippen, alleen zijn er zeker wel een aantal key factors waar je rekening mee moet houden. Je leert wat de stappen zijn om te starten en hoe je dit vanaf nu aan kan gaan pakken!
1.0 Wat is high-ticket dropshipping precies?
Laat ik even beginnen bij het begin. Voor vele mensen is het blijkbaar toch niet helemaal duidelijk wat high-ticket dropshipping is en hoe dit nu verschilt met het normale dropshipping.
Bij het 'normale', ook wel 'low-ticket dropshipping', werk je samen met (in de meeste gevallen) Aziatische leveranciers en fabrikanten. Dit zijn in de meeste gevallen goedkope producten. Denk aan producten onder de €20,- euro.
Bij dit model draait alles om ontzettend veel verkopen om hoge winstmarges te halen. En dit werkt simpelweg erg goed. Vandaag de dag werkt dit model ook nog prima. Sommige mensen doen alsof dit nu al een gedateerd businessmodel is, terwijl het relatief gezien ook nog hartstikke jong is.
Dus mocht het dropshipping met AliExpress jou wat lijken dan zou ik zeggen: go for it! Lees hiervoor ook zeker even mijn dropshipping startersgids.
De rest van dit artikel ga je niks meer horen over dit model, want ik ga dieper in op het nieuwste, en in mijn optiek betere, businessmodel: high-ticket dropshipping.
Het grote verschil met high ticket dropshipping is dat je met dit businessmodel:
- Samenwerkt met Nederlandse of Belgische leveranciers
- Duurdere producten verkoopt met een hogere winstmarge
Dit brengt een aantal grote voordelen met zich mee. Kijk, met dropshipping via AliExpress moeten jouw klanten vaak 14 dagen wachten tot het pakket binnen is. Dit kan wat mij betreft vandaag de dag echt niet meer. Zeker nu er vaak binnen 1 dag bezorgen is.
Als je samenwerkt met Nederlandse of Belgische leveranciers dan kun je er ook voor zorgen dat je 1 dag levertijd hebt. Dit zorgt voor veel meet vertrouwen van de klant en veel, veel minder gedoe en gezeur.
Daarnaast zijn de producten die je verkoopt van exceptionele kwaliteit met een veel hogere winstmarge. Producten vallen onder high ticket als dit zo'n €200+ euro is. Maar het liefst wil je echt wel producten van om en nabij €1.500,- euro hebben.
Waarom? Hier zit vaak een winstmarge voor jou op van €300,- tot €500,- euro! Dan hoef je dus vergeleken met low ticket dropshipping veel minder producten te verkopen om echt een leuk inkomen te verdienen.
Daarnaast werk je met businessmodel voornamelijk met Google ads in plaats van Facebook ads. Dit is makkelijker, gerichter en als je het goed doet ook goedkoper. Je kan eventueel beide methodes combineren!
Goed. Nu je duidelijk hebt wat high ticket dropshipping is en wat de grootste verschillen met low ticket dropshipping zijn, is het tijd om door te gaan met de 8 stappen om met high ticket dropshipping te beginnen.
Nog niet helemaal duidelijk voor je? Check onderstaande video van mij dan even en meld je even aan voor de gratis high-ticket dropshipping training waar dit allemaal stap-voor-stap uitgelegd wordt 😉
2.0 In #8 stappen met high ticket dropshipping beginnen
Om een high ticket dropshipping business te beginnen is het absoluut aan te raden om dit te doen aan de hand van bewezen methodes die verwerkt zijn in een goede training. Ik heb zelf de investering gemaakt in de High-Ticket Dropship Academy.
Absoluut een goede keuze geweest. Ik kan jou ook zeker aanraden om deze investering te doen. Op termijn verdien je dit er meer dan dubbel uit. Lees anders eens mijn High-Ticket Dropship Academy review als je meer wilt weten over de cursus en mijn ervaringen.
Joshua Kaats, eigenaar van de cursus, geeft ook regelmatig een gratis training over dit businessmodel waarin je meer kunt leren over het opstarten van je business en kennis kunt maken met hem. Ook een aanrader! Hoe dan ook, onderneem actie. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste!
Onderstaande stappen zijn ook gebaseerd op de informatie uit zijn cursus. Let er natuurlijk wel op dat dit bij lange na niet zo uitgebreid is en kan zijn als een volledige videotraining met begeleiding. Maar zo krijg je wel een goed beeld en weet je wat je te doen staat!
2.1 Stap #1: vind jouw gouden high ticket dropshipping niche
De eerste stap is wellicht ook wel direct een van de belangrijkste stappen van het hele proces. Dit is namelijk het kiezen van de juiste niche. Te veel mensen doen hier super luchtig over 'kies een niche die bij jou past, daar werk je graag aan'. Who gives a f*ck of jij die niche leuk vindt of niet als je straks alles uitbesteed hebt?
Ik zou zeggen: kies een niche waar veel vraag en weinig aanbod is. Waar de prijzen hoog zijn en waar de consument ook bereid is om deze prijzen neer te leggen. Door zo'n niche te kiezen sta je wat mij betreft al met 1-0 voor.
Wat je wil gaan doen om bij de juiste niche uit te komen is: marktonderzoek. I know, het is niet het meest sexy onderwerp dat er is, maar het is absoluut wel van groot belang voor jouw bedrijf. Het is tenslotte de fundering en zonder fundering kun je nu eenmaal niet bouwen!
2.1.1 prijzen
De markt scannen naar producten met de juiste prijzen is hier erg belangrijk. Je moet hier een oogje voor hebben/krijgen en dit is een kwestie van oefenen. Je wil producten zien te vinden binnen een niche waar een goede winstmarge op zit.
Hoe kom je hierachter? Simpel: zoek naar leveranciers van die producten en kijk wat ze daar kosten. Goede high ticket dropshipping producten kunnen bijvoorbeeld zijn:
- Koelkasten
- Fitnessapparaten
- Elektrische fietsen
- Thuis bioscoop attributen
- Kunst
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het perfecte plaatje is een luxe product met ruimte voor een goede winstmarge. Dacht je dat het allemaal appeltje eitje was, het beginnen van een high ticket dropshipping business?
Think again! In principe is dit ook wel zo, mits je weet wat je doet. Heb je inmiddels mijn advies al eens opgevolgd en je aangemeld voor de gratis high ticket dropshipping training?
Doe dit nou even, want hier leer je meer over het businessmodel en de opstart van jouw bedrijf.
2.1.2 doelgroep
Verder moet je in kaart gaan brengen wat jouw doelgroep gaat zijn. Door precies te weten wat jouw doelgroep is en wie de mensen achter de bezoekers en de kliks zijn, kun je processen op maat maken en optimaliseren.
Door altijd in gedachten te houden dat er mensen achter de bezoekersaantallen en kliks zitten, zorg je er voor dat je de processen die je opzet ook daadwerkelijk opzet voor mensen en niet voor computers.
Om dit goed in kaart te brengen zal je eens een tijdje actief moeten zijn in de niche waar je je op richt. Wellicht doe je dit al, als je een niche hebt gekozen die dicht bij jou staat zoals bijvoorbeeld een sport of een hobby.
Schrijf op en onderzoek door bijvoorbeeld social media wat de doelgroep is. Dit moet in ieder geval bevatten:
Dit kan je deels gokken en deels baseren op wat je leest. Maak uiteindelijk ook een gemiddelde en maak hier een buyer persona van. Dit is een schets van jouw perfecte klant.
2.1.3 is het een evergreen niche?
Wat wel van enorm belang is, is dat je kiest voor een evergreen niche. Wat bedoel ik met een evergreen niche? Het klinkt lastiger dan het daadwerkelijk is hoor.
Een evergreen niche is een niche die altijd 'hot' zal blijven. Een niche die altijd nodig is, waar mensen altijd naar zoeken en dus ook altijd geld oplevert. Evergreen niches kunnen bijvoorbeeld zijn:
En zo kun je zelf nog vast wel wat evergreen niches verzinnen. Deze niches zijn zo extreem goed, omdat je hiermee echt een merk op kan bouwen dat over 30 jaar nog geld oplevert. Verder heb je niet zo'n agressieve marketingstrategie nodig, want mensen zoeken hier toch al op.
Als je op zoek gaat naar een evergreen niche dan kun je op een aantal aspecten letten:
Neem vooral je tijd bij het zoeken van een evergreen niche. Je hebt geen haast, het geld loopt niet weg en je kunt er beter wat langer overdoen en het goed doen dan dat je het andersom doet.
2.1.4 zoekvolume op deze niche en producten in deze niche
Natuurlijk moet je ook gaan uitzoeken of er genoeg zoekvolume op deze niche en de producten in deze niche is. Als er geen of heel weinig mensen op relevante termen zoeken dan valt er voor jou ook niet veel te halen.
Let wel op: een competitieve niche zorgt voor hogere advertentie kosten en meer concurrentie. Maar dat er veel concurrentie aanwezig is, betekent ook dat er veel geld te verdienen valt.
Een wat kleinere niche met minder concurrentie kan ook erg goed zijn, maar dan moet er wel alsnog voldoende zoekvolume op zijn. Anders is het simpelweg niet rendabel genoeg om hier aan de slag te gaan. Je kunt met simpele en gratis tools als Ahrefs kijken hoeveel zoekvolume er op bepaalde woorden is.
Zo kun je ontdekken of het zoekvolume voldoende is of niet.

2.1.5 is deze niche 'dropship proof'?
Is de niche die je wil gaan kiezen wel 'dropship proof'? Hiermee bedoel ik: is het slim om hier in te gaan dropshippen? Wat je namelijk met dropshipping niet wil hebben is dat je veel retourtjes gaat krijgen.
Hoe kan je hier voor zorgen? Door producten te kiezen die niet snel breken of kapot gaan tijdens het vervoeren. Dus ga geen spiegels dropshippen. En geen producten kiezen waar mensen maten voor moeten kiezen. Dit zorgt er vaak voor dat ze verkeerde maten kiezen en dat je retourtjes en geld terug enz. moet gaan regelen.
Hier zit je niet op te wachten dus maak het jezelf makkelijk. Zoek uit of het een fijne dropship niche is. Dit kun je ook doen door eens te gaan kijken of er andere concurrerende dropship stores in deze niche actief zijn. Zo ja? Goed teken! Dan betekent het waarschijnlijk dat de niche 'dropship proof' is.
2.1.6 kan je merkloyaliteit opbouwen in deze niche?
Uiteindelijk wil je toewerken naar merkloyaliteit. Dit moet je een beetje zien als bijvoorbeeld Nike, Apple, Sony enz. Als mensen fan zijn van een merk en telkens deze producten kopen dan zijn ze loyaal aan het merk.
Jij wil met jouw dropship store ook die kant op. Je gaat tenslotte niet zomaar met high ticket dropshipping beginnen. Je wil een waar merk van je webshop maken die tientallen jaren meegaat en straks niet meer weg te denken is.
Kijk eens in je niche. Kopen mensen vaak eenmalig een product? Zijn er al andere merken waar ze loyaal aan zijn en zit er dus potentie? Dit heb je vaak wel met high ticket producten. Kijk, het kan mensen niet zo veel schelen waar en van welk merk ze een nieuwe hark kopen.
Maar als het om een laptop of een smartphone gaat dan kopen ze graag weer hetzelfde merk als ze al hadden, mits het bevalt natuurlijk. Dit noem je merkloyaliteit en dit is iets waar je naar toe wilt werken met jouw high ticket dropship store.

2.2 Stap #2: bouw jouw eigen webshop (makkelijker dan je denkt)
Stap 2 is, in mijn optiek een van de leukste stappen, het bouwen van jouw eigen webshop. Waarom vind ik dit zo tof? Omdat je tegenwoordig geen technicus meer hoeft te zijn om een webshop te bouwen.
Jij en ik, beide zonder enig verstand van coderen etc, kunnen kinderlijk eenvoudig een webshop bouwen. Je hebt hier namelijk vandaag de dag allerlei verschillende software voor. De software die veruit het meest gebruikt wordt door dropshippers is Shopify.
Met Shopify hoef je alleen maar de shop naar eigen voorkeur te maken. De basis, het geraamte, staat er al. Wat moet jij dan nog doen? Een gratis thema kiezen, de kleuren instellen en de pagina's met producten zo maken zoals jij wil.
Dit kun je allemaal doen aan de hand van een front-end drag-and-drop editor. Dit betekent dus: wat je ziet is wat je krijgt.
Je hoeft dus niet in een backend te gaan coderen of whatever. Super simpel en iedereen kan dit werkelijk zonder technische kennis of ervaring. In de gratis high ticket dropshipping training leer je hier ook een stuk meer over.
Lastig is het niet, maar wel super belangrijk. Dit is namelijk het visitekaartje van je hele business!
Lees ook: wat heb je allemaal nodig om met high-ticket dropshipping te starten?

2.3 Stap #3: vind de juiste high ticket dropshipping leveranciers
De volgende stap is het vinden van de juiste high ticket dropshipping leveranciers. En dit is nog best een lastige stap, want je hebt honderden zo niet duizenden dropship leveranciers, maar welke is nu de juiste voor jou?
Je kunt al deze leveranciers indelen over 3 verschillende groepen:
Waar je op wil mikken als je gaat beginnen met high ticket dropshipping is uiteraard een leverancier uit groep 3. Hierdoor heb je de beste samenwerking, beste kwaliteit en minste problemen.
Hoe zorg je er nu voor dat deze leveranciers met jou samen willen gaan werken? Daar kun je een altijd stappen voor ondernemen. je wil namelijk dat de leverancier al ziet dat jij een professional bent.
Wat je wil doen is dan:
Let op: een eerste indruk kun je niet voor een tweede keer maken. Zorg er dus voor dat je goed voorbereid het gesprek met de leverancier ingaat om zo direct een hele sterke eerste indruk achter te laten.
2.4 Stap #4: optimaliseer het hele proces voor meer conversie (=meer winst)
Je website opzetten is 1 ding, maar hier ook daadwerkelijk een 'geldmachine' van maken is natuurlijk een tweede. Online marketing is een vak apart en dat moet je echt even leren.
Zo wil je bij stap 4 het proces op je webshop gaan optimaliseren voor conversie. Dit betekent dat je heel je website door gaat lopen en kijken of alles zo goed mogelijk staat.
Denk hierbij aan of de titels en meta discriptions optimaal aantrekkelijk geschreven zijn. Of de product omschrijvingen niet alleen statisch en informatief zijn, maar ook zo geschreven zijn dat ze het product verkopen.
Maar denk hierbij ook aan geoptimaliseerde foto's waarbij het product van allerlei hoeken en standen te zien is en de homepagina die direct duidelijk is en vertelt wat de bezoeker op jouw website kan vinden.
Laat ook eens andere mensen, die verder geen verstand van webshops hebben, op je website navigeren om te kijken waar zij tegen aanlopen. Vervolgens kun je dit optimaliseren.
Het volgende level is het toevoegen van bijvoorbeeld scarcity (schaarste) elementen. Denk aan een countdown timer waardoor geïnteresseerde bezoekers sneller geneigd zijn om een product aan te schaffen als ze twijfelen.
Het is een lastig proces dat je echt eigen moet maken. Conversie optimalisatie is ook echt een vak apart. Het is niet voor niks dat je ook volledige cursussen conversie optimalisatie hebt. In bijvoorbeeld de High Ticket Dropship Academy zit dit ook verwerkt.
2.5 Stap #5: bouw geautomatiseerde sales funnels
Om alvast een deel van je business te gaan automatiseren wil je ook vast geautomatiseerde funnels opzetten. Denk hierbij aan e-mailmarketing funnels waar de bezoekers van je website in terecht komen.
Eenmaal in de funnel ga jij deze bezoekers (automatisch) opvolgen met verschillende mailtjes en producten. Een groot percentage van de mensen die niet direct kopen zullen dan alsnog producten gaan aanschaffen.
Verdere kun je ook de 'abandoned cart optie' inschakelen. Op het moment dat een bezoeker de website verlaat terwijl zij spullen in haar mandje heeft dan stuurt het systeem automatisch een herinnering. Denk aan iets van 'beste, je hebt je bestelling nog niet afgerond. Doe dat alsnog door hier te klikken'.
Niet alle bezoekers reageren hierop, maar een klein percentage wel. En elk percentage dat je nog mee pakt is pure winst. En daar houden we van. Je wil tenslotte niet voor niks met high ticket dropshipping beginnen... toch?!
Het maken van volledige sales funnels is voor een volledig artikel apart. Dit is toch vrij lastig uit te leggen zo op 'papier'. In de HTDSA leer je aan de hand van mee-doe-video's exact hoe dit in zijn werk gaat. Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk zo'n training is!

2.6 Stap #6: maak een Google ads account en start campagnes
Om ook daadwerkelijk traffic naar je webshop te trekken zal je of een gratis of een betaalde strategie moeten gaan hanteren. Het is algemeen bekend dat een gratis strategie behoorlijk lang duurt.
Hiervoor moet je namelijk content gaan maken. Content in de vorm van blogs en bijvoorbeeld video's en dit heeft tijd nodig om te ranken in Google en ook daadwerkelijk gevonden te gaan worden.
Vrijwel geen high ticket dropshipper kiest voor een gratis content strategie. Wat zij doen is adverteren. Bij het low ticket dropshipping adverteer je voornamelijk op Facebook en Instagram door middel van 'interruptiemarketing'. Oftewel: irritante marketing.
Mensen zitten niet op social media om producten te kopen en zitten 9/10 keer niet te wachten op jouw advertenties. Vaak kost dit je alleen maar meer geld dan het oplevert. Daarom ben ik ook zo enthousiast over high ticket dropshipping.
Met dit businessmodel werk je namelijk met Google Ads. Het grote voordeel hieraan is dat je adverteert op bepaalde keywords. Keywords waar mensen zelf op zoeken in Google alleen kom jij dan bovenaan in de resultaten te staan. Nu is de kans vele malen groter dat deze mensen kopen.
Je adverteert op deze manier dus veel gerichter!
Voorbeeld: je hebt een webshop waarop je elektrische fietsen (e-bikes) verkoopt. Als je merkt dat een bepaalde e-bike erg gewild is dan kun je adverteren op de naam van deze e-bike met 'kopen' erachter. Denk bijvoorbeeld dan aan een term als 'Stella Nantes Superior FDST elektrische fiets kopen'.
Personen die op deze zoekterm zoeken in Google zien dan jouw website bovenaan. De kans dat zij kopen is ontzettend groot aangezien zij een super specifieke zoekterm met 'kopen' in Google opgezocht hebben.
Heb jij vervolgens een goed geoptimaliseerde website en funnel dan is de kans heel groot dat deze bezoeker ook bij jou de elektrische fiets koopt. En zo kun je dit principe bij alle high ticket dropshipping producten toepassen.
De volgende stap die je nu moet ondernemen is dan ook een Google Ads account aanmaken. Dit heb je in principe zo gedaan, maar als ik het goed herinner moet je wel nog wachten op een bevestiging van Google alvorens je door kan gaan.
Doe dit dus zo snel als mogelijk.

2.7 Stap #7: split test funnels/ads en optimaliseer het hele proces
Als je alles opgezet hebt, dan ben je er zeker nog niet. Waar veel ondernemers die beginnen met high ticket dropshipping de fout ingaan is dat ze denken dat ze klaar zijn als alles eenmaal staat.
Fout.
Je moet processen nu gaan optimaliseren. Dit doe je door pagina's, elementen en advertenties te split testen (ook wel A/B testen). Dit betekent dat je gaat kijken welke van de 2 beter werkt. Vervolgens pas je hier je pagina op aan en zo ga je door.
Continu zorgen voor verbetering en een hoger conversie percentage. Door simpelweg je high ticket dropshipping business te starten en verwachten dat daarna alles vanzelf gaat is het domste wat je kunt doen.
Want ondernemers die beginnen met high ticket dropshipping en de eerste keer een slecht proces opzetten die gewoon niet werkt dan gaan ze de schuld leggen bij het businessmodel.
''High ticket dropshipping werkt niet, ik heb het geprobeerd''
Ja, je hebt een keer zonder ervaring een procesje opgezet en hier heb je verder niks meer aan gedaan. Natuurlijk werkt dit niet man! Soms kan ik hier zo pissig om worden. Als het allemaal zo eenvoudig was, dan had iedereen dit wel gedaan.
2.8 Stap #8: automatiseer jouw business door uit te besteden
Als je business eenmaal staat en de processen zijn geoptimaliseerd dan kun je langzaam toe gaan werken naar het uitbesteden van taken in je business. Door uit te besteden kun je jouw business automatiseren. Uiteindelijk wil je toewerken naar dat jij niks meer IN je business hoeft te doen, maar alleen maar AAN je business.
Je bent dus niet bezig met taken in je bedrijf, maar je stapt er buiten om ervoor te zorgen dat je bedrijf nog groter kan gaan groeien. Dit doe je door bijvoorbeeld nieuwe webshops op te zetten en deze taken vanaf het begin direct uit te besteden. Maar hoe dit je dit?
De eerste tip die ik je kan geven is het opzetten van workflows. Telkens als ik een freelancer inhuurde op Fiverr dan verwachtte ik een bepaald resultaat. Dit verwachtte ik eigenlijk op basis van alleen wat voorkeuren die ik doorgegeven had.
Je kan wel raden dat ik nooit ontving wat ik wilde ontvangen. Toen ben ik eens gaan nadenken: hoe kan ik dit nou beter en vooral efficiënter doen? Uiteindelijk ben ik documenten gaan maken waarin ik stap voor stap uitleg wat ik wil dat de freelancer doet.
Direct na de eerste keer toen ik dit document aan een freelancer gegeven had, ontving ik wat ik wilde hebben. Dit soort documenten noem je ook wel workflows. Je legt dus exact uit wat je verwacht van het werk waar je de freelancer voor inhuurt.
Als je net begint met high ticket dropshipping dan moet je nou eenmaal met freelancers werken. Je hebt nog niet voldoende geld en ruimte om echt mensen aan te nemen binnen je bedrijf als het goed is. Als de tijd wel daar is dat dit mogelijk is voor jou en je bedrijf dan adviseer ik je om mensen langzaam aan te nemen en snel te ontslaan.
De tweede tip is dan dat je echt voor de volle 100% zeker weet dat iemand bij jou en het bedrijf past en de juiste drive heeft. Pas dan moet je mensen gaan aannemen. Bevalt de aangenomen persoon niet of kost hij/zij je veel energie? Twijfel dan niet en ontsla deze persoon gewoon relatief snel.
Wat er anders kan gebeuren is dat jij jouw bedrijf gaat inrichten op de personen die bij jou komen werken. Dit is gevaarlijk, want zo verander je de core van het bedrijf en kan het snel misgaan.
3.0 Serieus aan high ticket dropshipping beginnen?
Je hebt nu geleerd wat alle stappen zijn om met high ticket dropshipping te beginnen.
Het komt vast niet als een verrassing voor je dat ik het nog even kort wil hebben over het investeren in een mentor/training. Het belang hiervan is namelijk zo ontzettend groot en ik spreek absoluut uit ervaring. De grootst vermogende mensen ter aarde zweren overigens niet voor niks bij dit principe!
Toen ik een aantal jaren terug begon met dropshipping ben ik dit volledig op eigen houtje gaan doen. Met alle gevolgen van dien.
Mijn documenten waren niet in orde en de allereerste proefbestelling die ik gedaan had in mijn eigen webshop is nooit aangekomen. En ja, hier had ik wel voor betaalt. Het liep uit op een absolute ramp en ik wist gewoon dat ik die stap moest maken.
Het is even een investering, maar een investering die echt noodzakelijk is om goed en efficiënt een high ticket dropshipping business te beginnen.
Reden genoeg om voor de High Ticket Dropship Academy te kiezen, aangezien dit de enige Nederlandstalige training is op dit gebied. Omdat het de enige training is op het moment van schrijven, ben ik er wel kritisch naar gaan kijken. Het moet niet gebeuren dat mensen zomaar die cursus aanschaffen, omdat er geen andere keus is.
Gelukkig is de High Ticket Dropship Academy steengoed. Ik deel mijn ervaringen en mening in mijn High Ticket Dropship Academy review. Aanrader om even te lezen als je serieus met high ticket dropshipping wilt starten!
Wat je ook kan doen, en ik raad je aan om beide te doen, is je even aanmelden voor de gratis training. Dit doe je door op onderstaande knop te klikken.